22:47

Mötet gick bra. Jag grät inte alls. Jag fick väldigt väntad kritik, att jag ska skilja mig lite ifrån B2. Skräll. Men det känns bra, iallafall om dom faktiskt inte hade något annat att säga och då får vi väl hoppas på att dom inte hade det eftersom dom inte sa något.
Jag fick fin positiv kritik. Att jag var glad och "oseriös vid rätt tillfällen", liksom lättade upp stämningen. Sen var jag visst självgående och något mer med "själv..." som också var bra men som jag inte minns. Jag blev glad iallafall. Svante var i min grupp. Vi kom fram till att hade bra humor. För det har han! :)

Nu ligger jag i min egen fina säng igen, jag älskar den. Och har saknat den så himla otroligt mycket när jag sovit på soffan hos Mjölby och Svante hela helgen.
Imorgon blir det jobb. Det är sjukt. Jag ska tillbaka till McDonald´s liksom. Ångesten kryper i mig. Tänk om jag har glömt allt? Jag ska jobba fem dagar under december, mer finns det inte tid för. Jag har alldeles för mycket i skolan. Jag ska dit innan jobbet imorgon, klockan åtta ska jag träffa Josefine där. Vi ska arbeta med grupparbetet fram tills halv elva, för mellan elva och åtta på kvällen blir det riktigt jobb. Lång dag. Hela onsdagen blir det skola igen, sen jobba hela torsdagen. Jag längtar till helgen. Det gör jag jämt. Alltid.

Men nu ska jag gosa ner mig lite i sängen och författa mitt inlägg om min första kyss. De ni!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0