Alla har någon utom jag. Men jag är glad ä...

img_8792 (MMS)

Alla har någon utom jag. Men jag är glad ändå. Jag har aldrig varit bitter i hela mitt liv. Jag har aldrig varit ironisk i hela mitt liv heller. Men seriöst, jag är inte bitter. Jag är rätt lycklig. Bara så ni vet. Jag kommer hem sent ikväll, så sitt inte uppe o vänta på mig. Eller alltså, ni får vänta om ni vill, men ni behöver inte. De kommer förhoppningsvis upp ett inlägg till ikväll, ett mms inlägg, för jag pallar nooog att skriva ett riktigt inlägg. Förlåt, nu spårar jag. Jag ska blogga dagens, sen räcker det. Ni behöver inte mer. Inte jag heller. Jag har spårat. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0