Användbara ord

Det har ju kommit upp någon funktion på Facebook som gör att man kan kolla vilka ord man änvänder mest. Så här såg mina ord ut: Josefine - Plugga - Sova - Trollhättan - Sängen - Middag - Bra - Jobbet - Bästa - Världens - Liv - Helg - Väntar - Yeay

Så. In your face, fjantarna som säger att jag är bitter!! Facebook verkar verkligen spegla att jag är en positiv människa. Ett Yeay liksom, eller Älskar. Sug på den ni! Bra och Bästa. Åh vad härligt! Jag är en positiv människa. Scooooore!


Och om det skulle vara så att jag raderat ett par ord ifrån Facebook och liksom inte tagit med dem på bloggen beror det absolut inte på att dessa var negativa eller tråkiga, det beror på att jag inte såg dem.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0