Bästa God Jul-smset

Min mobil har pipit som en skållad råtta hela dagen av alla God Jul sms. I början tyckte jag det var lite störande, men sen kom jag på att det är faktiskt sjukt mysigt att önska varandra god jul liksom, så då skickade jag ut lite sms jag med. (Grupptryck.)


Då alla sms typ är skittråkiga, god jul bara liksom. Men här är de tre bästa smsen ifrån idag:

"God jul på dig min oerhört snygga vän! När ska vi ses? Eller har du pojkvän nu?"

" Hej. Har efter moget övervägande bestämt mig för att inte skicka ut några julkort eller julhälsningar iår pga att jag ska lägga pengarna på vårt mitt nya garage. :) Efter detta korta, men bestämda, meddelande ville jag bara passa på att önska god jul!"

"God Jul Dumsnut."


<3
Okej, nu somnar jag på riktigt. Godnatt igen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0