Bäste konversationerna

Under min och Josefines tid tillsammans har vi sagt många roliga saker och jag är ju aldrig sen att dokumentera, så sedan flera månader har jag skrivit in dom bästa kommentarerna på telefonen.
Jag tänkte att ni skulle få ta del av några av de bästa stunderna:
(Josefine är J och jag är E.)


Josefine, då hon precis flyttat in i sin lägenhet.
Oktober.
J:
Jag vantrivs så himla bra i min lägenhet!
E: Vantrivs??
J: Trivs!! Jag menar TRIVS! Märk inte ord!!!
Låååång tystnad uppstår. 
J: Nu trivs jag...


Inför tentaplugg. Jag sitter och pluggar i min säng (lätt irriterade och stressade inför tentan nästa dag) och Josefine kommer ut från toaletten. 
Oktober. 
J:
VA!!! Har du kladdat i mina papper!???!!!
Jag tittar oförstående på henne. Hon rodnar lite.
J: Nää, just det. Det var jag själv.....

Samma pluggdag som ovanför. Jag kollar lite på fuldans.se medan Josefine läser högt ur papprena.
J:
Men Emelie! Sluta kolla på hans kuk!!

Vi har tentafest själva hemma hos mig och bestämmer oss för att ha shotrace.
Början på november.
E:
Undra när shotarna slår?
J: AAAH! Vi skulle varit hemma hos mej istället, jag har så mycket närmare till sjukhuset!

Josefine bläddrar igenom sin älskade kalender (som hon bär med sig absolut överallt).
Mitten av november.
J:
Jag har aldrig tidigare haft en så här planerad plånbok...

Efter att ha spenderat en (utav många, många, många) nätter i min säng. November.
E:
Alltså....Josefine? Jag vill inte vara elak nu men inatt när vi låg och sov så blev det liksom en liten backe ner till din sida av sängen.... Men det måste vara något fel på sängen!!

En vecka efter ovanstående kommentar. I mindre nyktert tillstånd.
November.
E:
 Inatt så hade jag ju en annan som sov över, Josefine. Och då blev det visst ingen nerförsbacke till din sida...

Hemma hos Mjölby. Vi, Mjölby och Svante ska beställa pizza. Mjölby och J bjuder.
November.
J:
Det är tur att inte Svante bjuder. Då hade vi bara fått sås....

Efter skoldagens slut.
November.
J:
Hem och powernapa! Jag har knullat hela natten!!!

Tidigare idag.
J:
Jag har kommit på att det är otroligt kul att missbruka ordet varsågod. Om jag säger "lycka till med pluggandet" till någon så svarar han "tack". Och då säger jag "varsågod"...

Vi har pluggdag.
December.
J:
Jag har tänkt på den där baddaren som ligger på din säng ganska så länge nu.

Efter en lång period utan... ja...
December. 
E:
Det värsta med att få ligga är ju att man måste få ligga snart igen!!

Tidigare idag.
J:
Jag funderar på om jag ska sova här inatt.
E: Okej...
J: Men då måste jag gå hem och hämta böckerna imorgon innan skolan....
E: Vilka böcker?
J: Skolböckerna?!
E: Men varför då, dom använder vi ju inte ändå?

J sitter och visar gamla bilder på sig själv på sin dator för mig.
December.
J:
Haha! Kolla! De är där jag är asfull!
Bläddrar till nästa bild.
J: Haha, full jag är där!!
Bläddrar till nästa bild.
J: Hahahhahaha! Där kommer jag ihåg att jag var asfull!!
E: Finns det några bilder där du inte är asfull!?


Antar att det här säger lite (för mycket) om oss.
Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0