Dag 13. Den här veckan

God morgon!!

Jag är redan hemma ifrån tentan. Vi behöver inte prata om hur den gick, men om jag säger att den gick dåligt förra gången så kan jag säga att den här gick ännu värre. Så. Nog pratat om den.

Roligt att inatt vid tolvslaget tänkte jag skriva det här inlägget för jag var rädd att jag inte skulle hinna skriva det idag. Hehe. Det är liksom inga problem att hinna med det dock. Just nu väntar jag bara på att klockan ska bli två-tre så jag kan börja sminka och göra iordning mig. ;)

Den här veckan har varit bra. Mycket press inför tentan och andra arbeten som ska vara inne nu innan jul, men jag och Josefine har fått höra att man ska tänka på att det är viktigt att ha roligt medan man pluggar så vi har fokuserat en hel del på det också. ;)

Måndag: Vaknade upp i Svantes sommarstuga. Åkte till McDonald´s för att käka frukost. Föreläsning i skolan mellan ett och tre. Satt kvar och pluggade. Möte med sexet i Trollhättan, följde med Mjölby hem efteråt och pluggade. Åkte hem. Punkt.
Tisdag: Pluggdag. Josefine kom och pluggade med mig på eftermiddagen/kvällen. 
Onsdag: Föreläsning i skolan. Hemma vid tre och satt och pluggade i soffan. Vaknade upp med helt dregliga papper men what to do..? Torka av dom lite bara. Hade skittråkigt på kvällen, vid tolv på natten drog vi till våra mindre nyktre pojkar i Trollhättan för snöbollskrig - min idé - kan ha varit den dummaste idén ever. ;) Hemma igen vid fyra på morgonen. 
Torsdag: Skulle varit pluggdag. Jag gick inte ens upp ur sängen, mer än att för att hämta kakor, laga nudlar och duscha. Sen somnade jag vid tre inatt. 
Fredag: Vaknade upp med tanken att jag faktiskt kanske skulle klara tentan. Fail. Klockan fyra ska jag plocka upp Natasha och LK på stationen, handla det sista inför Svantes paket och sedan sticka till Trollhättan för JULsittning! Yeay!
Lördag: Förhoppningsvis vakna upp tidigt, plugga exel - Mjölby har lovat att hjälpa oss. <3  Svantes Pokémon-kalas på kvällen.
Söndag: Plugga. Hihihi.

Hur har eran vecka varit? :)
 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0