Dag 4. Vad har jag ätit idag.

Hahaha! Vilken sjuk sak att blogga om. Jag är ingen sån där brud som pallar att banta, jag försöker absolut att hålla min vikt och inte spåra iväg alltför hårt men jag äter precis vad jag vill när jag vill. Jag hade inte haft några problem med att tappa några kilo i vikt men jag orkar inte kämpa för det. Så här kommer alltså listan på vad jag ätit idag.

- En macka och en banan till frukost.
- Fläskfilé och potatissallad till lunch.
- En banan till mellanmål. Den var faktiskt rätt onödig, jag var Inge alls hungrig. Bara sjukt sugen på banan. Haha!
-Middag hos Elvir, klyftpotatis och pannbiff. Mums!
-McDonald's: en Happy Meal med nuggets, pommes och två dipsåser. Hahha! Bra avslutning så här på kvällen. ;)
Nu ska jag och Josefine somna gott. Hon sover över inatt och shit vad jag saknat att sova icke-ensam!! Hahha! God natt med er nu! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0