Dag 6. Min dag

Vi kan ta den från första början. Det är antagligen det som är meningen med den här rubriken. Otroligt tråkig att skriva om förresten, personen som kom på den här listan som jag följer just nu måste fått fnatt eller något när den kom till punkt sex. Är det inte det här som de allra flesta punkter handlar om varje dag? "Min dag" alltså.
Aja, vi kör.

Dagen startade klockan 01:04. För mig iallafall. Då ringde en mindre nykter Jeanette och störtlipade och jag åkte iväg för att hämta henne. Jag var väl hemma vid tre igen för snöstormen gjorde att det tog rätt lång tid att köra. Somnade om vid halv fyra typ.
Klockan ringde tio i åtta. Nehej du, tänkte jag och snoozade fram till kvart i nio. Josefine hämtade mig nio och vi åkte till skolan. Tragiskt att vi tar bilen till skolan fast det bara tar fem, sex minuter att gå. Men skit samma, det är värt det. Hade en bra föreläsning i några timmar. satt kvar och jobbade med ett grupparbete i ett par timmar. Stack till Willys och handlade. Kom hem. Lagade mat. Försökte power napa, men det gick inget vidare. Hoppade in i duschen vid halv sex. När jag kom ut satt Josefine i köket i mörkret. Jag blev rätt så rädd.
Vid sex kom Jeanette. Vid kvart i sju kom Sara. Det blev bara vi tre ikväll. Men det var ganska skönt så, vi har haft en jättelugn kväll. Spelat Buzz, sjungt sing star och kollat på utröstningen i Idol. Sen gick tjejerna hem.

Och nu ska jag sova. Oj, vad jag ska sova. Hela natten.
Och detta var liksom allt. That´s it. Bra dag. Värd dag absolut.

God natt.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0