En helt vanlig torsdag

Vi har suttit och pluggat en bra stund, eller det var inte sant. Det var inte speciellt länge egentligen, men en liten stund iallafall. Vi satt tysta vid varsin dator alla tre och alla var fokuserade. Värmen här ute är nästintill obefintlig så vi eldar i braskaminen hela tiden och nu har veden här inne tagit slut och jag bad Svante gå ut och hämta ved. Han vägrade, jag slängde en tampong på honom. Jaa, den var såklart oanvänd. Svante har fått mensfobi medan han har umgåtts med mig och Josefine hela veckan. Det är skitkul, så fort vi inte vill ha med honom så börjar vi diskutera flytningar eller mensvärk och så går han iväg en stund. Haha, mognadsnivån är på topp här ute. Verkligen. Inte.

Jag sov till tolv idag förresten, det har jag inte gjort på hur länge som helst. Förutom i söndags då, men då gick jag ju inte ens upp ur sängen. Svante har faktiskt lagat middag (frukost) till oss idag; köttbullar och potatismos. Jag fick ingen bild på själv maten, men den såg faktiskt ut som köttbullar och potatismos ska se ut. Han lyckades kan man säga! ;)

 Så här såg det iallafall ut medan han stod och lagade maten. Bildbevis. Annars hade ingen trott på mig. ;)

 Och det kärleksfulla paret (som förövrigt har gått in i sovrummet och stängt dörren om sig för tillfället) klagade på att jag la ut en ful bild på dem häromdagen. Förlåt. Här är en ny bild. Den är faktiskt väldigt fin.

Nu ska jag fortsätta plugga. Senare idag kommer min årskrönika. Jag skrev den förra veckan, men har inte vetat om jag skulle lägga ut den eller inte. Men nu har jag bestämt mig för att göra det, så den kommer ut senare.
Hej så länge!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0