Ex som i ... ex-vadå?

Jag har till allas förvåning börjat sova utan tvn på. Min mörkrädsla klarar faktiskt för tillfället av att "bara" somna till musik. Så de senaste tre nätterna har jag legat och somnat in till Spotify. Spotify är en riktigt grym uppfinning verkligen - tänk att inte jag kom på den! Dumt faktiskt. Men det roliga är ju såhär, jag har inte betalversionen av naturliga orsaker (typ för att det är dyrt, onödigt och det kanske mindre normala men jag diggar reklamer som bara den, när jag var liten och bodde hemma hos mina föräldrar så spelade jag tillochmed in reklamerna på VHS för jag tyckte reklamerna var skitroliga).
Spotify gör iallafall reklam för att Josh Groban (stavning?) kommer till Stockholm och ska ställa sig någonstans för att signera. Och nu kommer det roliga: dom säger "ta med dig ditt ex och få den signerad!"

Då är min tanke såhär, menar dom de allra senaste exet man har, eller är det valfritt ex? Är man tvungen att ha haft en seriös relation med exet eller räcker det med att man dejtade ett tag? Och vilken DEN menar dom? Vem vill egentligen ha en autograf där?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0