Jag behöver ingen sömn

Jag är helt slut. Jobbet tog kål på mig. Vad hände? Fast jag hade faktiskt kul, det kändes lite som förr. Fast utan de där yttersta ansvaret liksom. Inte så att jag stod och gjorde massa fel, men jag kände inte den jobbiga pressen på mig som jag kände i slutet när jag jobbade. Jag älskar ansvar, jag älskar att få bestämma och vara delaktig men det där blev för mycket för mig, jag måste brinna för det jag kämpar för och att sälja hamburgare var helt enkelt inte min grej i slutändan, hur långt jag än ville gå för ett par år sedan.
Just nu är vi hos Mjölby, han hjälper mig med skolan. Det är helt underbart. Jag är hur lycklig som helst för det. Tack!! Men nu börjar det nog snart bli dags att åka hem. Jag är som sagt helt slut, måste sova. Jag ska vara i skolan om typ åtta timmar. Och jag är alltså i Trollhättan just nu. Jag hade kunnat döda för en sovmorgon, men det går inte. Och på torsdagen blir det jobb igen, på fredagmorgon föreläsning. Jag somnar bara jag tänker på det. Nu ska jag ta med Josefine hem!! Puss på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0