Julafton del 5

Så. Nu var det över för iår. Knepigt att en dag som man ser fram emot ett helt år kan ta slut så snabbt, ändå har den här dagen varit ovanligt lång ändå, tycker jag. Vi har hunnit med allt som vi ska verkligen. Världens mysigaste julafton firad med världens mysigaste familj.

Här är bilder ifrån hela dagen:

 

Här är tre utav mina kusiner och min lillasyster imorse på släktfikan. På en bänk stod en skål med stenar, jag skickade naturligtvis denna bilden till Svante och skrev STEN. Hur kul som helst, tyckte jag. Och jag berättade STENskämtet för min släkt. Dom skrattade inte. Däremot bjöd dom på "stenarna" sedan, det visade sig vara godis. Big fail.

 

Jag har kollat på när lillebror spelade dator. Han skulle även tipsa mig om lite tips för att vinna över nötterna på FIFA, men det enda tipset han hittills har gett mig är att jag ska byta lag ifrån Liverpool till Chelsea. Liverpool är tydligen superdåliga. Score - det är inte jag som är kass på FIFA, det är ju mitt lag!!!
På andra bilden är min söta syster. <3

  

1:a bilden: Jag och lillasyster tar fjortisbilder. 2:a bilden: lillasyster och äldsta lillebrorsan - mycket fokuserade på tvn. 3:e bilden: Sten!



Bäste julmaten.
Detta räcker gott och väl för mig. Mammas hembakade bröd med julskinska på, prinskorv, köttbullar och potatisgratäng.

 

Paket. <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0