Kvällsfunderingar!

Lite kvällstankar nu igen:

• Seriöst, när ska det sluta snöa?
• Hur mycket ska man väga för att få göra en sån sär magsäcksoperation? Jag tänkte inte göra det alltså, men jag undrar lite vart gränsen går.
• Hur mycket kläder behöver man för att hålla sig varm ute i snön i tre timmar nu, det är väl typ -15 ute typ. Efter så lång tid borde man frysa ihjäl nästan? Följdfråga då, hur lång tid tar det innan man fryser ihjäl i -15 grader?
• Jag kollar på Pearl Harbor nu igen och kan inte låta bli att undra - hur tänker man när man blir tillsammans med sin "döda" killes bästa vän? Och hur tänker man när man fortsätter vara tillsammans med sin "döda" killes bästa vän när den "döda" killen kommer tillbaka? Och hur tänker man när man går tillbaka till den "döde" killen när den "döde" killens bäste vän dör? Och sjukast av allt, hur tänker den "döde" killen som tar tillbaka bruden efter att ha blivit bortglömd, dumpad och nu andrahandsvalet? Det är kaxigt!
•Jag har över hundrafemtio kontakter i min telefonlista, över fyrahundra vänner på Facebook och det kommer typ fem brudar hit imorgon för att fira min födelsedag... Jag hade kunnat styra upp massvis med folk imorgon ju (=fler paket) men jag ska bara fira med de närmaste, och sen kan inte alla komma såklart. Jag bjöd typ tio stycken eller nått. Det här blev ingen fråga visst. Hehe. Det duger ändå! :)

Dagens fail: Imorse låg jag och läste en tidning som innehöll en ganska suddig bild. För att se den tydligare så drog jag med två fingrar över den - som man gör på iphonen för att zooma liksom. Jag gjorde det två gånger och blev sur för att det inte funkade innan jag kopplade att en tidning antagligen inte innehåller riktigt samma funktioner som min dyra telefon. Sjukt fail. Haha!

Godnatt med er nu! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0