Lite nytta gjort

Jag har tagit mig upp ur sängen, hämtat datorn och en burk majs och krupit ner i sängen igen. Det är helt sjukt, klockan är halv åtta och jag har inte varit utanför dörren, då är man verkligen inte bra!! Lite nytta har jag iallafall fått gjort; jag har betalat räkningar. Det är skrämmande hur pank jag är. Jag har ungefär trehundra kronor att leva på den här månaden. Det känns som om detta kommer att bli en bra månad, eller inte typ. Shit. Måste få sålt bilskrället. Då blir jag iallafall lite rikare.
Och så ska jag dra ner på onödiga utgifter. Typ mitt gymkort. Det ska sägas upp imorgon, det kostar trots allt 300 kronor i månden och jag kan inte komma ihåg när jag var där senast. Jag ska sluta äta ute. Seriöst. Under januari tänker jag inte äta ute en enda gång. Det ska bli ett nyårslöfte. Sen vet jag inte mer. Jag får fundera på vad jag ska dra in på mer.
Nu ska jag somna om en liten stund iallafall. Jag kommer vara helt körd på att sova inatt men skitsamma, det enda jag ska göra imorgon är att plugga ändå och det kan jag göra när som helst på dygnet.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0