Lucky youuuu!

Jag sa ju de; man måste passa på att somna medan man är trött! Nu ligger jag här, alldeles uttråkad i sängen och kollar på en gammal film som jag har sett trettiotvåtusen gånger (Näää, inte love actually faktiskt - paradiset.) typ. Sjukt segt. Vid åtta kände jag att jag hade kunnat somna stående, så trött var jag, så då gick jag och la mig. Jag skulle ju bara plocka undan lite kläder först, diska undan (läs: trycka igång diskmaskinen) och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och på julafton. Det tog typ en halvtomma kanske, och vips så var jag pigg!! Men så gick jag och lade mig ändå och nu ligger jag här och surar. Aja. Gött för er iallafall, de är ni som får massa awesome uppdateringar ifrån mig. :D Hur lyckliga blir ni, asalyckliga kanske? Jajemän, jag kan tänka mig det!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0