Myspys

Jag har spenderat kvällen med en underbar ansiktsmask så nu är jag helt mjuk i hela ansiktet. Gud, vad det där behövdes! Jag har även stått i duschen i nästan fyrtio minuter och smörjt in mig med alla möjliga sorters krämer så nu luktar jag bättre än en sommaräng! <3
Imorgon ska jag jobba, sedan ska jag sticka ner till Tjörn för att fira jul med min fina familj. Jag ska tillochmed sova över hos min farmor en natt, något som jag inte gjort på flera, flera år, men som jag gjorde flera gånger i månaden då jag var liten. :) Ska bli grymt mysigt och jag ser verkligen fram emot att spendera så mycket tid med min familj. Redan på lördagen ska jag tillbaka till Uddevalla igen, då jag ska jobba lördag och söndag men som det känns nu så sticker jag nog ner till dem igen på måndagen eller tisdagen och stannar ett par dagar till. Julkänslan blir så mycket starkare då! <3
Nu ska jag krypa ner i sängen, jag är jättetrött så jag hoppas på att kunna somna i tid ikväll. Godnatt med er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0