Nattuggla

Jag har visst blivit en nattmänniska. Jag är hur pigg som helst ju! Vid ett-tiden hade jag precis somnat och så ringde Jeanette och störtgrät i telefon. Hennes telefon har blivit stulen. Jobbigt, tänker de flesta, men jag kan peppra på det ytterligare; det var en iphone. Okej, fler på min sida. Fler lider med henne. Iphones är dyrt liksom. Men ytterligare, hon hade ingen försäkring... Shit. Ännu fler på "tycka-synd-om"-sidan. Okej, men om jag säger så här då: DET VAR HENNES TREDJE IPHONE SOM BLIR STULEN! Okej, alla är nu på "tycka-synd-om"-sidan va? Japp, jag tänkte väl det!
Men hon är iallafall hemma i säkerhet nu och imorgon får hon väl börja använda sin gamla telefon. Usch. Tänk om man varit storbloggare nu - då hade det väl kommit hem en ny cool telefon till mig på posten imorgon med det lilla brevet "ge den här till Jeanette - den är försäkrad. Hälsa att vi tycker om henne!" Haha! Nu håller vi tummarna för att typ iphone tillverkarna ser det här inlägget och har lite medkänsla.. Och alla ni från Nokia och Sonyericsson, känn inte att ni inte kan med att skicka en... Den duger säkert! ;)
Hahah, man kan väl få försöka eller? ;) Någon av mina fyrtio-femtio läsare kanske är högsta chefen på Apple liksom. ;) Sov gott med er nu! Nu ska jag försöka sova!!


Och den dumme idioten som svarade på Jeanettes telefon förut när jag ringde och sedan stängde av den - kom igen, ha lite samvete! Man snor inte telefoner sådär!! (och ja, jag försökte precis nå ut till tjuven genom bloggen, haha, chansen är större att han/hon läser detta än Apples chef... Allt är värt ett försök! ;) )

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0