Nyårslista 2010

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr? Reste på solresa, tränade regelbundet (under typ en månad) på gymmet. Gick hos både livscoach och psykolog. Började läsa på högskolan.  
Vad önskar du att du gjort mera av?
Tagit vara på tiden.

Hur firade du nyårsafton? Jag hade fest hemma hos mig med några utav mina då närmaste vänner.
Bästa filmen? Sex and the city 2, kanske? Jag blir så glad och peppad till livet som "gammal" när jag ser SATC.
Hur skulle du beskriva din stil 2010? Haha, som vanligt kanske. Tar på mig lite vad jag tycker är snyggt, jeans/legging med en tröja typ.
Hur höll du dig från att bli galen? Det gjorde jag inte. ;)
Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Blondinbella.
Vem saknade du? Flera personer, människor jag tappade kontakten med för att jag bytte livsstil. Sara och Jeanette, Henrik. Tobias Harrysson. Men mest saknar jag Julia och Sofia som dragit till Australien. Det går inte en dag utan att jag saknar dem.
Vem var den bästa nya personen du träffade? Josefine. Utan tvekan. <3
Vad önskar du att du gjort mindre utav under året? Gråtit.
Har du planerat att skaffa barn under det kommande året? Nej tack, inte om jag kan få slippa.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Love the way you lie. Try sleeping with a broken heart. Waka waka.
Vilka datum kommer du alltid minnas ifrån 2010, och varför? 14 februari - alla hjärtans dag och jag blev förberedd på att jag skulle bli dumpad då. 21 februari - då blev jag dumpad. 27 februari - jag var världens sämsta vän på min bästa väns 20årsdag.
Vad ångrar du att du gjorde? Det allra mesta tyvärr. Om jag hade fått sudda ut ett år av mitt liv hade jag valt det här året.
Vilket var det bästa köpet du gjorde? Min fina OnePiece som jag spenderat många, många timmar i. Och resan till Turkiet. Det kan ha varit det bästa köpet på hela året.
Vad ser du mest fram emot 2011? Att få lägga 2010 bakom mig och återigen få en chans att börja om på nytt.

Nyårslöften:
- Jag ska gå ner 11 kilo i vikt fram till den förste juni. Jag ska känna mig sjukt snygg när jag går i bikini i sommar.
- Jag ska klara alla mina tentor. När 2011 är slut ska jag inte ligga efter i någon kurs.
- Jag ska ha sparat ihop till ett litet sparkapital och slutat köpa kläder på faktura.
Sedan finns det fler nyårslöften. Viktigare sådana. Men dem skriver jag faktiskt inte här. Lite hemligheter måste man få  ha. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0