Paus

Jag är hemma från skolan nu. Sitter i soffan och ska plugga marknadsföring men först tänkte jag ha en liten paus och ta en kopp te och slappna av. Om man bara pluggar en hel dag utan paus så får man ändå inte in någonting. Därför har jag tänt mitt juleljus och kollar lite på tv. Det är mysigt. Julmysigt.

Jag har blivit jättetorr i ansiktet. Nästan som om jag flagnar, så torr är jag. I måndags när jag var modell för Frida i Göteborg så undrade sminktanten hur jag kunde hålla hyn så bra, jag var ju inte torr alls, sa hon och log. Jag log ännu större och svarade: Nej, torrhet har jag aldrig haft problem med, min hy håller sig superbra året runt och jag behöver nästan aldrig få nare på läpparna eller runt näsan som så många andra får.
Och så igår morse - bang - vaknar jag upp med med hela ansiktet torrt som jag vet inte vad. Kul.
Nää, jag är aldrig bitter. ;)

Senare idag hoppas jag på att få bilderna från i måndags och tisdags förresten. :) Frida skulle maila dem till Josefine som köpt sin nya dator idag, en sån där äppledator. Hehe. Dyr som bara den. Men väldigt fin. Och säkert jättejättebra.

Nu ska jag dricka lite mera te och ta tag i pluggandet av marknadsföringen, sätter jag inte den här tentan så skjuter jag mig själv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, roligt att hon säger att du har fin hy och att du inte verkar ett dugg torr och sen dagen efter(?) så vaknar du upp med torrt ansikte ^^



Komiskt!;)

2010-12-02 @ 17:03:05
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Josefine

- Hehe ;) Jo, jag har hört hennes version av mikrofonkåt och den är också bra. Dock tycker jag inte om September så mycket^^

2010-12-02 @ 17:25:53
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: SWEDISH FLAT MAFIA!

- hat också blivit jävligt torr, hate it! lycka till med pluggandet!

2010-12-02 @ 17:26:12
URL: http://swedishflatmafia.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0