Time of my life.

Lille lille bloggen.

Så dålig jag blivit på att uppdatera. Men jag är visst så upptagen just nu. Dom här dagarna är grymt stressade, dels inför min födelsedagshelg och så har jag otroligt mycket plugg. Och naturligtvis så gör jag allting annat. Jag känner väl att jag hänger med, det gör jag faktiskt, men det är mycket som är svårt och mycket att nöta in. Jag trodde att jag hade relativt bra koll på de tidigare två kurserna också, men det hade jag uppenbarligen inte. Jag blir knäckt av att misslyckas, det gör ont i hjärtat och när människor hetsar mig så blir jag bara mera omotiverad. Varje sekund som jag inte pluggar så har jag dåligt samvete för att jag inte pluggar och när jag sätter mig så blir jag deprimerad för att jag inte förstår allting.
Ibland saknar jag att jobba. Trots att jag verkligen har the time of my life.

Jag har suttit i skolan sedan klockan nio, trodde att vi hade föreläsning men det var bara räknestuga.Toppen, då kan jag räkna ikapp, inte för att jag ligger efter alltså, men räkna lite extratal så att jag verkligen hänger med. Det känns skönt. Imorgon ska jag plugga marknadsföring hela dagen och på fredag är det nog Garp som gäller. Det är mycket nu.

Men nu ska jag ringa mormor och gratta henne, hon fyller år idag. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0