Onsdag

Jag är så sjukt trött. Jag börjar typ varje inlägg på det här sättet, men det är verkligen sant. Jag är helt slut verkligen. Imorse snoozade jag, har jag ett svagt minne av. Jag har ett ännu svagare minne utav att jag kanske stängde av telefonen för strax innan halv tio så stod Josefine i min lägenhet. Vi skulle ses klockan nio för att gå till skolan. Jag har alltså försovit mig ganska grovt.

Vi är klara med exeluppgiften och har fått laddat upp den iallafall, det känns sjukt värt. Nu är det inte såå mycket kvar, bara ett par uppgifter och ett grupparbete. Jag har en hård vecka framför mig. Hehe.
Imorgon blir det jobb igen på donkisch. Det ska bli rätt kul, jag har egentligen inte tid att jobba men det känns ändå gött, en bra ursäkt till att inte plugga liksom. Det värsta med att jobba är att jag luktar skit. Seriöst. Jag stinker om händerna av senap och lök. Den lukten kommer att bli värre nu när jag ändå ska jobba en hel del den närmsta veckan och sedan kommer den typ försvinna om en månad eller något. Och säg inte att det hjälper att tvätta händerna, det blir faktiskt kaos ändå. Usch.


Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0