Bilder - hårmodell

Här kommer lite bilder ifrån måndagen och tisdagen. Detta är naturligtvis inte dom riktiga bilderna, utan bara lite pics som jag tagit med telefonen. Men tills jag får de riktiga får ni stå ut med dessa! :)

 

Mitt fina hjärtegull. Under tiden frissan höll på och när hon var klar. Jag behöver nog inte säga vilken bild som är vilken.

  
  

Och här hade vi mig. :) Ganska jobbigt att få ut håret. Jag har fortfarande inte vågat tvätta håret, för då måste jag ge mig på att borsta ut det efter. Inte för att håret är lockigt fortfarande, naturligtvis, det förstördes väl i bastun igårkväll. Men ändå. Risigt är det nu iallafall!

 

Fridas söta lillasyster och hennes fina hund var också med och blev fotograferade. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0