what's in your head

Den främsta tanken som ringer i mitt huvud ikväll är att jag vill åka hem till mina föräldrar nu. Jag vill vara fyra år igen och med gott samvete sova i deras säng, gråta för ingenting och kräva all uppmärksamhet. Ingenting av de sakerna kan jag göra nu. Jag längtar till julafton, precis som man gör när man är ett litet barn, dock inte till presenterna utan hem till mamma och pappa. Då tänker jag krama dem världens hårdaste och gråta när jag åker därifrån.
Ikväll är en tung kväll, en kväll när alla tankar kommer ikapp en. Jag måste vrida huvudet jättefort och blunda hårt för att skaka av mig obehagliga bilder. Jag önskar att jag var fyra år igen.
Eller att jag åtminstone inte var ensam inatt.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0