Uttråkad-lista

SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel?: Yepp.
Är du lycklig?: Tillräckligt för att inte klaga ;)
Är du uttråkad?: Ge mig EN anledning till att göra detta annars...
Är du ledsen?: Nej.
Är du cool?: OM jag är!
Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja.

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Det har då aldrig hänt mig.
Har du någon gång blivit sårad?: Nä, aldrig. Haha. Jo. Ibland.
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Haha, jaaa.
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja.
Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja.
Har du haft en hemlig beundrare?: Ja.
Är du kär?: Nej, kanske intresserad. Plus minus. Mest plus.
Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja.

HAR DU NÅNSIN...
Brutit nåt?: Nej.
Gjort nåt du ångrar?: Ja.
Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
Gjort bort dig offentligt?: OM jag har!!
Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja, fast absolut inte längre.
Gråtit när ett husdjur dog?: Haha, nä inte precis.
Velat försvinna?: Då och då. ;)

SENASTE
Personen du var med: Var med? ;) Jag träffade Josefine förut....
Personen du smsade: Mjölby
Du tillbringade natten med: Josefine... Hehe. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0