Måndag

Tjolahopp!
Nu har jag precis lagat tacos åt mina kära syskon. Vi brukar lägga upp det så käckt; småbröderna åker ner och handlar, jag lagar maten och dukar och lillasyster plockar iordning efteråt. Superkäckt! ;)
Min hals är btw ännu sämre idag! Kass! Dessutom hade jag feber imorse (37.1 bara iofs men normaltemp för mig är typ 35.8-36.2 så då är de mycket feber för mig. När jag har 38 grader är jag typ död!!), så jag knarkar Alvedon idag och mår kass! :( Hoppas verkligen jag blir bättre tills helgen. Nu spelar de egentligen inte så himla stor roll, jag ligger bara och pluggar ändå, så då kan jag lika gärna ha lite halsont och feber. Det gör ju bara att jag inte blir lika rastlös och vill springa ut och träffa alla kompisarna...
Iallafall, det var allt för nu! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0