Godmorgon! Blev fullt upp igår igen, därfö...

img_8465 (MMS)

Godmorgon! Blev fullt upp igår igen, därför inget mer bloggande. Beaktade bilen, tog en lång härlig extremskvaller-fika med Janet och sedan solade jag med Jenny innan vi åkte och jobbade på Kåren. Stack direkt hem till Sara efteråt och myste och tittade på film. Tänk att jag fick träffa alla mina favoritbrudar på samma dag igår, iochmed att jag åt frukost med Anki på morgonen. Så borde livet alltid se ut!! Bilden är förresten tagen i bilen utanför besiktningen... Samtidigt som jag satt och fotade mig själv kom en av besiktningsmännen ut och frågade om jag verkligen ville ha bilen besiktad eller om jag skulle sitta kvar och fota. Hade visste missat att det blivit min tur! Hahaha!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0