Hej hej, hallå!! Har ju varit sjukt frånva...

img_7759 (MMS)

Hej hej, hallå!! Har ju varit sjukt frånvarande dom här dagarna, men jag har haft "fullt upp". Min *pojkvän* (usch, så konstigt det känns att säga det igen - så länge jag har varit singel och väntat på att få kalla någon älskling och helt plötsligt så finns det någon där) kom ju hit i söndags och han åkte imorse. Vi har haft några mysiga dagar tillsammans då vi verkligen lärt känna varandra bättre och umgåtts på ett helt annat plan än vi gjort tidigare. Både med mina vänner och ensamma. Det har vart tre riktiga toppendagar! <3 Nu sitter jag i soffan och både ser ut och känner mig som ett vrak. Ska strax sticka iväg och sola med Jenny och sedan plugga resten av eftermiddagen. Vi hörs senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria- En av Bloggkommentatorerna

Tråkigt att du tycker att Fannys gästinlägg är dåligt. Du får helt enkelt hoppa över inläggen som det står gästskribent i rubriken om du bara vill läsa vad jag och Mia skriver. Vi skall ha ungefär två i veckan.

2012-04-25 @ 19:25:44
URL: http://bloggkommentatorerna.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0