Nattlista.

När man går och lägger sig vid sju-åtta på kvällen vaknar man lätt mitt i natten och är rätt pigg. Därför kommer en sån där töntig lista nu igen.


Vad lyssnar du på?
Just nu? Ljudet av alla bilar som kör förbi utanför fönstret, några fulla människor på väg hem från krogen och ljudet av tvn. + mitt absoluta favoritljud - övergångsställets pipande. Jag har svårt att somna på andra ställen då jag inte hör det ljudet.

Vilken är din favoritfärg?
Har alltid varit rosa. Men jag är galet svag för grönt i nästan alla nyanser också.

Vad vill du helst göra just nu?
Somna om.

Mest irriterande för dagen?
*censurerar det värsta och tar andraplatsen*. Att det inte gick en enda spännande film ikväll utan bara någon fjortisfilm om Playboy som jag orkade se typ tio minuter på innan jag bytte till min älskade VHS.

Vad har du på dig just nu?
Stringtrosor i leopardtyg. Ja. Det är tvättdag imorgon. Kristrosor.

Dagens bästa?
Jag har bil. Och jag är brun.

Senaste drömmen du drömde?
Att jag var gravid. Och inte visste vad barnet skulle heta. Och att jag fick två pojkar på rad. + att jag inte visste vem pappan var. Typ mardröm. Absolut inte en realistisk dröm...

Vad ska du göra nu?
Somna om. Godnatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0