Är det dags igen, är det dags igen, är det dags, är det dags, är det dags igen...

Jajemän, sjukmaster nr 1 är i farten. Det är typ miljonte gången jag är sjuk i sommar, den här gången är det dock "bara" en ordentlig mensvärk som förstör mitt liv. Ja, men jag skojar inte. Jag har legat hela natten vaken och illamående, och ibland har jag skrikit rakt ut för att min mage håller på att slitas mitt itu. Det känns så alltså. Tänk om jag hade varit kille, då hade mensvärk varit något man skrattat åt. Då hade mina njurar antagligen varit friska och fullt fungerande, för det är mycket svårare att få urinvägsinfektion för killar. Om jag var kille skulle jag inte behöva tänka på p-piller varenda dag. Och jag skulle sedan slippa ångest för att jag glömt bort det elva dagar i rad, typ. Vad har killar för nackdelar? Förutom att de är generellt fulare än tjejer, och de kan inte använda smink (åtminstone inte lika accepterat) som tjejer. De kan ha liten snopp. Det är väl sånt som vi tjejer inte förstår kanske, men det kanske är ett jobbigt problem. Men det gör inte ont!! Men om jag var kille så skulle jag klä mig som Andreas Wijk. Han är lätt bäst klädda bloggaren ever. (Alex, så fort vi tjänar pengar bägge två kommer du klä dig på detta sättet!) Nu ska jag duscha och skrika lite mer för att min mage går i tusen bitar...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0