Jag behöver hjälp

Godmorgon! Jag har krupit upp i fönstret och tittar ut över snökaoset med en kopp varm choklad i handen. Har bestämt mig för att hålla mig inomhus hela dagen och bara lulla runt och pyssla om mig själv. Måste boka in ny tid för naglarna också... Och jag skulle verkligen behöva sticka till gymmet... Det kändes sjukt att säga. Hehe!
Ni minns väl att jag i början på oktober bestämde mig för att gå ner åtta kilo fram till min födelsedag den femte december? Jag vägde mig hemma hos mamma i torsdags. Jag har tio kilo att gå ner nu istället, så nu kör vi! Bort med all äcklig tröstätning jag har hållt på med det senaste! Inte unna sig någonting! Banta, banta, banta! Kaffe och cigg metoden fram till b-day!? Och så varm choklad då! För de är så himla gott! ;) Men mycket sallad får det bli och inget godis/chips/dip. Kanske inte ens dricka? Faktiskt en bra ide! Jag är taggad som få.. Håll koll på mig nu! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0