Jag skulle kunna tänka mig att vakna upp b...

img_1041 (MMS)

Jag skulle kunna tänka mig att vakna upp brevid den här skönheten varje morgon, men inatt så sover jag ensam. (bilden togs imorse) Jag är hemma nu och har krupit ner i sängen, efter att ha legat i Pärres soffa hela dagen så känns de behövligt att krypa ner i sängen o vila lite. Hehe.. Jag har käkat chips idag så mitt liv (vikt) kommer väl fucka upp sig rejält, men jag orkar inte riktigt bry mig idag. ;)  Veckan som kommer ska spenderas framför en mycket intressant bok (nooot), men jag har tenta på fredag så de är väl inte mycket annat att göra än att plugga. Jag har hittills i mitt liv aldrig fått IG på ett prov så nu hoppas jag på att fortsätta på de spåret och klara de här också.. *håll tummarna för mig dåå*. Nu ska jag sova iallafall, skola klockan åtta imorgonbitti, inga föreläsningar den här veckan men de är lika bra att köra på och sitta i skolan hela dagarna.. Guuud, så långt de här blev, min hand har typ fått kramp av att skriva så mycket på en iphone..  Godnatt!! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0