Adam

Hej hopp!!

Jag ligger i sängen och har precis sett näst sista avsnittet av Sveriges Mästerkock på tv4play eftersom jag missade de igårkväll. Adam åkte ut. Tårarna rann lite, haha, egentligen mer för att jag kommer sakna honom och hans underbara idiotkommentarer än att jag tyckte att han var värd att gå till final. Det är coolt att det är två unga tjejer i final, tycker jag. Jag hejar på Jennie. Hon är 18 år, astuff och tycker att hon själv är bäst på allting. Jag diggar henne.

Söta människa. Världens gulligaste.

Nu ska jag försöka somna om någon timma eller två, jag somnade halv sex inatt och vaknade klockan åtta. Nattångest och mörkrädsla är väl inget nytt, men inatt var det väldigt mycket värre än vanligt. Borde inte mörkrädsla gå över när man blir äldre? Mohaha, ytterliggare ett tecken på att jag är ung.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0