Anropar världen!? Tidigare idag fick jag f...

Anropar världen!? Tidigare idag fick jag flipp och skulle ringa och säga upp mitt bredband. Idioten som svarade på 3 kunde ingenting och frågade gång på gång om det var telefonen eller bredbandet jag ville säga upp. Bredbandet förklarade jag - INTERNET liksom. Han bad att få koppla mig vidare. Efter någon minut bröts samtalet utan att jag pratat med någon ny. Jag ringde upp igen, kopplade mig själv fram till uppsägningsavdelningenmen orkade inte vänta över 15 minuter så jag la på. Nu när jag kommer hem (från jobbet btw - snart är jag rik) funkar inte mitt internet varken på telefonen eller på datorn! Sa snubben upp det ändå? Utan att jag bekräftade? Sa han upp internetet på BÅDE telefon och dator för det var INTE meningen..... 3s kundtjänst har stängt nu, jag är helt utan internet. Jag kan inte kolla FB, inte läsa bloggar, inte spela fucking Bakery Story ens! Jag vet inte ens om det här inlägget kommer att komma fram - FÖR JAG KOMMER INTE IN PÅ INTERNET! Skjut mig. Eller hör er om det här syns, vänner, please! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0