Bachelorette

Jag har spenderat de senaste timmarna med att kolla på de två tidigare avsnitten av Bachelorette. Guuud, vilket underbart program. Jag kommer minst sagt ha träningsvärk i kinderna  imorgon för jag har suttit med ett stort leende på läpparna hela tiden. Frida är helt underbart söt och killarna ska man ju inte prata om.
Självklart hejar jag på min gamla arbetskamrat Swen. Han är så himla gullig i programmet, så jag vet inte vart jag ska göra av mig! Sötnos! Haha!
Jättegammal bild på mig och Swen som jag hittade på Facebook. Sööött! ;)
Imorgon (eller ikväll blir det ju) kommer nästa avsnitt. Jag längtar redan! SÅ sjukt spännande!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0