Best girlfriend award

Min pojkvän har sovit hos mig inatt. Det som är ganska roligt i vårat förhållande är att jag är typ helt okej morgonpigg och han är det inte. Imorse tillexempel så ringde klockan nio. Jag vaknade, satte på snoozen och kunde inte somna om. Istället låg jag och blåste älsklingen i örat. Ryckte honom lite i håret. Viskade att jag ville ha en puss och när han i princip i sömnen vände sig om för att pussa mig hånglade jag upp honom med tunga och allt. Han vände sig snabbt om. Han vill liksom inte morgonhångla. Haha. Detta innebär att jag får hoppa på honom och rulla över honom till andra sidan. Han börjar bli irriterad, eller nej, det var han nog innan. Nu är han nästan arg. Han säger "sluta" med en röst som han aldrig använder annat än när han verkligen menar allvar. Då slår jag på stort och nyper honom i rumpan. Det är riktigt roligt. Då blir han jättearg! Tajming, som verkligen är min grej, inträffar: mobilen ringer för snooze och jag sätter den vid örat på honom. Explosionen ett faktum.
Imorse slutade det med att han gick ut och la sig på soffan för att han blev så arg. Det tyckte jag var roligt. Jag låg kvar inne i sängen och gapskrattade. Det kändes som om jag uppnådde en ny level på ett spel. Jag fick honom argare än någonsin.

Jag vet, jag borde vinna första pris i en "bästa-flickvän-tävling". Eller spärras in på hem, om ni frågar min älskade. Att han älskar mig egentligen.... Jag förundras över det varje dag.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0