Bildbomb ifrån Mars

Jag bläddrade igenom massa bilder i telefonen och jag tänkte jag skulle lägga upp ett par stycken, de är ju så sällan de hamnar bilder här i bloggen faktiskt.
Jag och Elvir för ett par veckor sedan när vi pluggade ihop hemma hos mig.
När jag var nere i Stenungsund för ett par veckor sedan så bakade vi bullar på förfesten. Här ser ni Malin. Hehhe. Bullbakerskan. ;)
På kåren för några veckor sen, jag och Sara. På toaletten. Vart annars?
En kväll fick jag och Mjölby för oss att vi skulle raka av honom håret, så det gjorde vi. Jag gjorde även en videoblogg den kvällen, men jag sluddrar lite för mycket för att den ska vara godkänd att lägga ut här. Haha.
Dagen efter vi av honom håret skulle vi åka och shoppa på Överby. På första bilden försökte jag få honom över till bratsidan, med en rosa-mörkblå piké. Hehe. Han köpte inte det. På andra bilden sitter han med brutal ångest på MAX och har bränt 3303 kronor. Alla kassarna är hans.
Jag och älskling var och fikade och drack chai latte och delade på en mini-blåbärscupcake.Han ser lite knas ut på bilden, men jag tror det är för att han försöker hota mig med en sked för att jag absolut inte ska ta kort på honom. Jag tror inte jag brydde mig något speciellt om det faktiskt...
Mitt nya örhänge, även det ifrån JFR.se. Så himla snyggt, det är tre änglavingar som hänger på kedjor i olika längder. För det andra örat finns en matchande änglavinge som hänger precis vid örat utan kedja.
SÅ! Bildbomb avklarad. Nu ska det pluggas lite!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0