Blogglista

Eftersom jag kommer ha lite tajt att uppdatera idag så tänkte jag bjussa på den här listan i ett förinställt inlägg, det är alltså inte så att jag sitter med familjen och gör den här. Haha..

Vad var det första du tänkte på imorse när du vaknade: Hur kan någon störa min skönhetssömn klockan åtta på morgonen på min första sovmorgonsdag den här veckan. Tack Pärre!

Vad ser du mest fram emot med helgen som ligger närmast: Att träffa min familj om ett par timmar, att träffa Sara ikväll. Att gå på Hannas fest imorgon och att ligga och mysa med Svante hela söndagen.

Hur ser en perfekt dejt ut: Jag har aldrig dejtat, men en strand, en filt, jättemycket känsla och romantik och tanke bakom låter mysigt. Eller något helt wild n crazy och typ åka ut och hoppa fallskärm eller något.

Vem skulle du helst vilja se ut som: Jessica Alba? Eller som mig själv fast med fastare lår och mage, samt mindre näsa och lite bättre hy. Då tycker jag att jag hade varit perfekt. :)

Din förebild i livet: En blandning av min mamma, Blondinbella och Katrin Zytomierska. Mammas godhet, så snäll och vill alla väl, Blondinbellas driv för att få saker gjort och lyckas med karriären och Katrins rättframhet med att säga vad hon tycker.

Vad är det värsta som hänger över dig just nu: Exakt just nu är det att jag ligger i sängen och gör en blogglista istället för att fixa iordning mig tills när familjen kommer snart. Överlag är det skolan och pengar.

Om du hade fått ändra en sak i ditt liv, vad skulle det vara: Jag skulle ha varit mer ekonomisk då jag hade pengar. Jag skulle även ha slutat tidigare på McDonald´s för att plugga, då hade jag varit klar med skolan nu. Jag hade inte köpt en lägenhet heller, jag är så bunden nu. Mer än en sak, men det är iallafall lite saker som jag skulle vilja ändra.

Ditt motto: Har inget, jag varierar mig så mycket i livet med tankar och åsikter att jag aldrig skulle kunna hålla mig till ett motto. Haha. Eller jo, kanske: Ombyte förnöjer?

Vad skulle du kunna tänka dig att tatuera in på din kropp: Nästan ingenting, kanske ett minimalt hjärta eller någon otroligt fin rad ur en låt eller dikt. Ännu inte hittat den, ännu inte letat. När jag gifter mig hade jag kunnat tänka mig att tatuera in en likadan tatuering som min man gör, något som är otroligt viktigt för oss..

Vad har du på dig idag: Min onepiece. Den ska snart av, och då vet jag inte vad jag ska ta på mig än faktiskt.

Ditt livs bästa dag: Har inte varit än.


SÅÅÅÅ, stress in i duschen. Puss



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0