Det går bra nu... snart.

Dagen började i katastrof, kändes det som. Det är skitjobbigt att vara fattig när det är helg. Vad man än ska göra kostar det pengar, seriöst - jag har inte ens råd att ta mig till Trollhättan och hälsa på mina vänner! Det är katastrof och det här kan vara den hittills jobbigaste månaden i mitt liv.
Vid två tiden kom posten och ner damp två Sverigelotter. Jag vann 125 kronor. Nöjd tjej. För ett tag sedan hade jag aldrig blivit nöjd med så "lite" pengar, men för mig är det jätteunderbart! Dagen är liksom räddad..
Dessutom kikade jag på vad jag får tillbaka på skatten, över niotusen. Jag höll på att börja gråta när jag såg det, så lycklig blev jag! Det är ju mer än ett CSN-lån i en månad!! Det är helt awesome.
Så snart, snart är jag rik nog att kunna träffa människor igen utan att behöva känna mig som en tattare. Lycka!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0