Fredagen

Hej!!
Ni måste väl ha trott att jag faktiskt dog igår efter att jag va ute och sprang. Haha. Jag överlevde. Jag åkte ner till Stenungsund, sålde bilen. Efter de blev de en snabb sväng till torp, köpte ett par skor som är helt otroliga, ett par hängsleshorts i jeans som jag velat ha hela mitt liv. Dessutom blev de ett nytt underbart nagellack och lite sånt.
På kvällen kom min älskling. Vi lagade potatisgratäng och fläskfilé med en god sallad och ett glas rött till. Som efterrätt bakade vi (jag) citronkaka och åt den tillsammans med mango- och hallonsorbe. Sååå gott!
I övrigt är allt väl, om några timmar ska vi till Trollhättan. Jag bör hinna gå och sola innan, för det lyser om mig faktiskt. Dock får jag ju erkänna att jag gjort ett awesome val i val av pojkvän, min älskling lyser ännu mer än mig och i jämförelse med honom ser jag alltid brun ut! Tack älskling, om jag inte "hinner" sola får jag hålla mig nära dig ikväll! <3 Nu ska jag ut och gå en sväng, tar antagligen solariet på vägen! Puss på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0