Helgen

Den här helgen har verkligen flugit förbi och samtidigt gått hur långsamt som helst. På fredagen var vi ju bara hemma och lagade mat och hade myskväll. Igår överaskade jag älsklingen genom att fixa en jättefrukost med nybakat bröd, äggröra och tunna skivor stekt falukorv. Succé. Haha. Efter det satt vi och pratade en stund, låg och myste och jag pluggade lite grann. På eftermiddagen åkte vi till Trollhättan och mötte upp Jonas för en fika i solen på Strandgatans uteservering. Åååh, vad härligt. Det fick bli ett glas vin för min del, man känner sig så syndig när man tar ett glas vin mitt på eftermiddagen i solen, men samtidigt så lyxig, haha.
Efteråt åkte vi förbi Björn för att säga hej till honom och sedan åkte vi hem. Först planerade vi att grilla, men Emma och Nicklas hörde av sig och vi bjöd hem dem till oss och vi hade en trevlig kväll med lite olika spel och grejer. Mycket trevligt.
Nu ligger vi i sängen bägge två, jag har haft en katastrofnatt och känner mig verkligen inte på topp idag. Och älsklingen ligger och klagar på att han har ont i hela kroppen... Men vi köpte lite extra god frukost igår och mitt nybakade bröd finns ju kvar så det kanske kan vara värt att stiga upp ändå. ;)
Resten av helgen blir det plugg, seminarie på tisdag och jag känner mig ändå helt okej i fas, men absolut, det behövs ju alltid mer plugg, trots att man tror att man är förberedd!
Vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0