Hurra!

Jag ser att det är ett par stycken som kommenterat att jag kanske är gravid och det är därför jag mått så dåligt under de två förra nätterna - ni har fel! (Hurra!) Dels visste jag det innan, men nu har jag även kommit på vad problemet var! De två tidigare kvällarna käkade jag ett kokt ägg, jag kokade två i tisdagskväll och åt ett då och ett på onsdagkvällen. Nu ser jag att äggen var gamla, och inte så lite heller! Haha! Jag tyckte väl att de smakade lite konstigt, men orkade inte bry mig om det. Men då är det ju inte så konstigt att jag kräktes iallafall, det känns skönt att veta, det hoppas jag ni också tycker!
Inatt har jag sovit som en prinsessa och inte mått dåligt alls, det måste ju vara det då! :D Så! Nu blir det frukost! Ha en härlig fredag, allihopa!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0