Långfredag

Hej hopp!!

Långfredag och ännu en helt awesome morgon att vakna upp till. Jag har varit uppe sedan halv nio trots att jag somnade sent inatt och ätit frukost på balkongen med Pärre. Varma mackor och te - hur mysigt? Tycker dock inte om att det är skugga på morgonen där.. Men skit samma. Annars hade jag ju inte haft eftermiddagen/kvällssol och det trivs jag ändå bättre med.

Om ett par timmar kommer min familj hit, vi ska gå och se Passionsspelen som varje år spelas upp i Uddevalla, en jättemysig tradition tycker jag. Efter det blir det middag här hemma och ikväll vid åttatiden kommer Sara över och tar ett glas på balkongen med mig. Guuud, vilken trevlig dag!
Nu måste jag göra mig iordning, sticka ner och handla pasta och dammsuga.
Puss



PS. Internet funkade igen imorse när jag vaknade, tack alla ändå som skickade sms/ringde (klockan fucking fyra?!) för att berätta att mitt inlägg syntes. Hahahah!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0