Långfredagen i bilder

Pärre kom över på frukost på balkongen.
Familjen (utom äldsta lillebror) kom och hälsade på. Vi åt årets första glass och kollade på Passionsspelen på Uddevallas torg. Älskade syster, vad fin du är. Pappa också, såklart. <3
Min underbara mammi och söta lillebror mitt i folkmassan på torget.
På kvällen blev det vinmys på balkongen med tjejerna.
Malin ville dricka varannan vatten, sa hon. Jag gav henne ett shotglas att dricka vatten ur. Haha. Malin och Sara på bilderna, fina tjejer. Älskade Janet fastnar aldrig på bild, hur söt hon än må vara, jämt slänger hon sig ner på marken när det är dags för foto och jag har nog sammanlagt ett tusentals bilder med hennes rygg på. Men jag älskar henne ändå.
Lampan flyttades ut på balkongen, musiken flödade och vinet fylldes på. Janet och Malin drog sig hemåt. Kvar blev jag och Sara. Vi hade väldigt kul ändå.
Det blev en utgång på Mortens och jag blev påmind om varför jag inte tycker om att gå ut i Uddevalla, jösses, va dött de va! Menmen, grym kväll överlag och idag ligger jag utslagen i sängen. Har faktiskt tagit mig ner en snabb sväng på stan och fått köpt mig lite småplock till kvällen, som ska firas på Kåren på Hannas 25årsfest. Taggaaad!!
Nu ska jag sova ett par timmar till.
puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0