Lockigt eller inte? Frölunda eller Leksand?

I telefon med min älskling:



Jag: Min bror var ju här igår, han undrar vad du hejar på för hockeylag.. Han vill godkänna dig?
Älskling: Leksand...
Jag: Oj, tror du att du kan heja på Frölunda istället? Han kommer liksom hata dig annars...
Älskling: Emelie, man kan byta bil, man kan byta fru, men man kan ju inte byta lag fattar du väl?
Jag: Shyyyyysst, tack för den! Men du jag måste locka håret nu, så vi ses sen.
Älskling: Men, jag tycker du är finare i rakt hår! Måste du locka det...?
Jag: Okej älskling, jag anpassar mig efter dig, håret får vara rakt. Hejar du på Frölunda nu då?
Lång tystnad.
Jag: Jag tolkar det som ett nej. Nu ska jag locka håret! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0