Lördag 9:00

God morgon!
Vilken underbar dag att vakna upp till! Jag känner för att sticka ut och springa, men jag vet inte.. Jag kan ju inte springa och jag kommer säkert se ut som en riktig fjant om jag skulle ge mig på det! Haha!
Gårkvällen var mysig, först tänkte jag och älsklingen bjuda hem lite folk på middag, men vi (JAG) bor ju så dumt och långt ifrån alla, så det orkade vi inte ge oss på. Istället satte vi oss ute på balkongen och drack ett glas vin och bara pratade och hade det trevligt. Sedan på kvällen lagade vi middag tillsammans, tacopaj med en jättegod sallad, typ chokladpudding med apelsin i till efterrätt och så spelade vi spel, såg på film och myste hela kvällen. Typ fram till halv elva för då somnade jag.. Vaknade av att han försökte bära in mig i sängen och gick då självmant in och somnade om därinne. Jag har alltså sovit tio timmar inatt och känner mig helt utvilad för att möta den här dagen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0