Lördag

Jag har sovit tio timmar på soffan inatt. Detta resulterar i att jag har sjukt ont i höger arm för den har legat klämd på något konstigt sätt, jag har drömt massa konstiga drömmar som antagligen anpassat sig efter programmen på tvn. Dessutom är jag fortfarande ganska trött... Det värsta av allt är att jag sitter i princip fastklistrad i min soffa. Skinnsoffor, ni vet. De är inte att leka med.. ;)
Kvällens planer vet jag inget om än. Just nu är jag väldigt trött bara och jag hade inte blivit ledsen om jag bara fick vara hemma ikväll också. Däremot vill jag åka på träningen inför herrmiddagen väldigt gärna, men det beror på vad som hinns med. Först av allt nu väntar frukost och sedan bär det av mot nagelsalongen. Kram!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0