Lördagkvällen

Jag kom precis hem ifrån en trevlig kväll hemma hos min klasskompis Marcus. Vi satt mest och tjötade och drack ett par öl. Jag älskar hans lägenhet förövrigt, en jättemysig och fräsch etta - trots att den ligger på vidriga Tureborg. Haha.
I övrigt har dagen varit bra, Katten fixade mina naglar igen och nu ser dom helt awesome ut. Sjukt nöjd. Istället för att ha vanlig fransk manikyr som jag alltid väljer annars har jag svarta toppar. Jag har fotat det, men för tillfället funkar det inte att lägga in bilder från telefonen.. Då hänger det sig bara, så jag vet inte riktigt vad som är felet.. Jaja, ni överlever väl tills imorgon om de funkar att lägga upp bilder då.
Nu blir det sängen - eller soffan, jag sover nog här inatt också verkar det som - för mig. Imorgon blir det fika i Trollhättan klockan två och sedan får jag väl se vad som händer. Jag ska verkligen försöka bli lite mer seriös med skolan nu så det är slut på vilda partynätter mitt i veckan för min del. Nu ska skolan ta upp all - eller en stor del iallafall - av min vakna tid. ;)
Godnatt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0