Lycka

Jag har en jätteskön dag idag. Började med att sova bara några få timmar inatt, men det gjorde inte så mycket, när solen skiner på morgonen blir man rätt glad ändå.
Jag har träffat min grupp och varit och intervjuat chefen för Willys, det gick jättejättebra. Jag gick en kort promenad efter mötet också och sedan gick jag hem. Nu har jag ätit lunch och ska strax ut och sätta mig på balkongen för att fortsätta plugga. Solen har gått i moln, men jag antar att det är varmt och gott ändå.. Kan nästan vara skönt att slippa den brännande solen och dessutom så slipper jag ha solbrillor på mig som sabbar brännan i ansiktet. ;)
Imorgon blir det också en utedag. Jag funderar på gymmet vid halv nio imorgonbitti och bara springa ett tag på bandet och sedan ska jag möta upp Mackan för att ligga i solen vid ån och plugga från klockan elva. Det känns riktigt gott faktiskt. Den här veckan känns grym hittills faktiskt. Tänk att motivation kan göra så mycket för livet.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0