Måndag morgon

God morgon!
Har åter igen varit vaken i flera timmar och väntar mest på att få gå till jobbet. Taggad, det ska bli kul, men samtidigt så segt. Vädret är ju underbart! Haha.
Halv tre inatt vaknade jag av en samtal från dolt nummer, jag svarade - ingen där. Likadant typ tjugo minuter senare. Jag får lite ont i magen av sånt. Har aldrig haft ont av att bli väckt mitt i natten men just från hemligt nummer känns det lite obehagligt. Jaja, jag överlevde ju iallafall.
Nu ska jag upp och äta frukost, tänkte sitta på balkongen. Jag skulle vilja gå till gymmet också, det var så skönt förra måndagen, man får sån go start på veckan. Men jag varken hinner eller känner mig så bra idag, jag har fått hosta, riktig sån där rethosta. Usch, vad jobbigt. Äh, slut på klagandet, nu blir de frukost! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0