Måndag

Godmorgon och säg hej till en underbar måndagsmorgon.
Som vanligt på måndagmornar börjar mitt nya liv och därför sitter jag nu och äter två knäckemackor med kokt ägg på till frukost. Äppelcidervinäger-shoten är redan tagen och en kopp svart kaffe står rykande brevid min tallrik, redo att sätta igång min hjärna.
Klockan tio ska jag börja plugga och det är affärsjuridiken som står på tur idag. Klockan tolv ska jag infinna mig på gymmet och köra ett S-Core-pass och passa på att sola. Jag räknar med att vara hemma från gymmet någongång strax innan två och då blir det lunch hemma. Klockan tre ska jag möta upp Sara för att ta en fika på någon solig uteservering och strax innan halv fem ska jag åka till Trollhättan för möte. Så, där har ni min dag.
Nu ska jag slänga i mig frukosten och kicka igång plugget! Detta är verkligen en helt awesome dag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0